Sprida- sälja- spara- investera

Bloggen handlar ju om att sprida risk med kapital. Men om man inte har så mycket kapital så måste man ju börja någonstans, eller hur? Just nu storrensar jag efter devisen "det jag inte älskar, ska bort". En vän berättade om den tekniken vid garderobsrensning och den funkar helt klart bättre än min vanliga (undrar om det finns något jag möjligen aldrig kommer att använda, kanske den här? Fast om jag ska på maskerad, då kan den vara bra att spara på!) Så, just nu använder jag Tradera för första gången på länge. Höll på en del tidigare och då gick det att tjäna bra pengar. Nu för tiden ser jag det som ett sätt att få lite pengar för de plagg som har någon form av andrahandsvärde. Någon som har bra erfarenheter av andra säljsajter att dela med sig av?

Bildresultat för sälja kläder

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vad drömmer du om?

About last night, Warren Buffetts budord

Nothing is revealed