Vad drömmer du om?

Som jag skrivit om tidigare har jag börjat spara genom appen Dreams. Är verkligen ett fan av deras layout och upplägg. Förutom att konceptet med ett enkelt sparande tilltalar mig så tycker jag att de är bra på att inspirera. På deras hemsida finns en den dröminspiration en berättelse som jag fastande lite för. Jacob Wester och Sofia Sjöberg, ett par som verkar leva någon form av experimentellt nomadliv. Berättelsen och bilderna inspirerar! Här kan du se reportaget

Min lista på drömmar att uppfylla är ganska lång. Och ständigt växande. Även om man inte har samma drömmar eller mål så älskar jag att få höra om andra. Vad drömmer du om?

           

Kommentarer

  1. Jag har följt Jacob ett tag på insta. Man blir ju sugen på det livet, en dröm ibland. Ibland är man rätt nöjd i kalla Sverige och vardagslunk:)

    SvaraRadera
  2. Visst kan det skifta fort, det är bra att ha många drömmar på lager!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

About last night, Warren Buffetts budord

Nothing is revealed